bloglovin

lørdag den 6. september 2014

Brunch ... med det hele


I dag afholdt jeg surprise brunch for en kær veninde, der i den grad trængte til at mærke at dem hun har tæt på i sit liv elsker hende og sætter pris på hende.

Hun er hvede-allergiker og kan heller ikke tåle tomater og mørk chokolade. Det passer fint ind i mit LCHF univers og hendes venner er heldigvis med på den værste også når det gælder mad... Alle bidrog og tog noget med (af det der ikke var striks LCHF og også noget der var). På bordet var der juice, frugt, hommus, grøntsager, oliven, ungarsk paprika pesto, palæobrød, forkogte og smørstegte kålpølser, speltbrød og friskbagt grovbrød. Meget af det var ikke for mig... Men jeg lod mig ikke friste!

Jeg servede følgende - som du kan finde i andre indlæg i min blog.

Hytteost-pandekager med bærcreme





Til dessert fik asti med to slags kage:

Hindbær kage med Lemoncurd


Rabarber-Kanel Kage


Ingen kommentarer:

Send en kommentar