bloglovin

mandag den 9. februar 2015

Madplan uge 7






Vinterferie med et lille visit til en opgave jeg ikke kunne udsætte på kontoret på torsdag... Efterfulgt af visit af Skønne Johanne (Administrator-kollega fra Facebookgruppen LCHF - lavkarbo på dansk). Johanne har også en blog med skønne LCHF-opskrifter: LCHF - Fedt! Low Carb High Fat - living the good life.
Og så får vi gæster til hygge og middag på lørdag.

Jeg er praktisk gris hele ugen og har en del jeg skal ordne, relativt meget kaffem der skal drikkes i godt selvskab og vil - hvis jeg kan nå det - forsøge at rydde lidt op på bloggen.

Du kan finde flere madplaner HER!

DAG
MORGEN
FROKOST
AFTEN
MANDAG





Salat
TIRSDAG
Bacon-æggekage og grønt
ONSDAG
Frokost i byen med Hanne
TORSDAG

Frokost på  Lê Lê med Johanne

og det Johanne har mest lyst til fra bloggen :)
FREDAG

Rester
LØRDAG

Bacon-æggekage og grønt
måske... hvis jeg er sulten ... 
Gæster til:


Oksefilet, salat, Hvidløgsbønner 
SØNDAG

Rester
Fiskeret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar