bloglovin

lørdag den 4. april 2015

Madplan uge 15



Der har været stille på madplans-fronten fra min side... Og ikke med min gode vilje. Jeg har været presset på tid og noget skulle falde fra og det blev - fejlagtigt - planlægning af ugen der røg ... 

Fejlagtigt fordi at det faktisk giver mig overskud at have en plan - at jeg ikke skal tænke så meget over tingene. Jeg har med stor stædighed holdt fast i LCHF - uden de store kompromisser, men det er blevet til forfærdeligt mange restaurant besøg og take-out. Det er ikke kun dyrt for pengeoungen - det koster også på kalorie- og kulhydratregnskabet, da man ikke helt kan vide præcis hvad - og hvor meget - der indtages ved måltiderne.

De fleste felter i madplanen indeholder links direkte til opskrifterne - er der ikke en opskrift endnu, så linkes der af gode grunde ikke endnu - men opskriften kommer samme aften eller dagen efter :)

Så nu hopper jeg igen op på madplans-hesten... Vrinsk!

Du kan finde flere madplaner HER!

DAG
MORGEN
FROKOST
AFTEN
MANDAG


Påskebrunch hos min mor - jeg har morgenmads-pandekager med



Påskebrunch hos min mor - jeg har Kitchen by K's Chokolade-Tiramisu Kage med.
Vi finder på noget, hvis vi er sultne.
TIRSDAG
Asiatisk Salat med And og Kelp-nudler
ONSDAG
Rester fra Tirsdag aften
TORSDAG

Rester fra Onsdag aften
FREDAG

Rester fra Torsdag aften
Stegte Blomkålsris a la tøm køleskabet
LØRDAG

Vafler med flødeskum 
Måske - hvis vi er sultne
Lasagne og salat
SØNDAG

Noget på farten 
Brændende (k)Ærlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar