bloglovin

lørdag den 9. maj 2015

Madplan uge 20



Jeg vil prøve noget nyt for at sætte skub i vægttabet - "æggefaste" fra morgen til eftermiddag og spise et striks aftenmåltid ... På den måde vil jeg holde mit indtag af kulhydrater helt nede. 

Jeg har æggefastet et par gange og trives med det, men efterhånden taber jeg mig kun, når jeg æggefaster og tager noget af det tabte på igen ...så nye boller på suppen :) 


Du kan finde flere madplaner HER!

DAG
MORGEN
FROKOST
AFTEN
MANDAG





TIRSDAG

Ostevalfer med grønt og pålæg
ONSDAG
TORSDAG

FREDAG

Cæsar-salat med sprød kylling
LØRDAG

Brunch?
Noget let, hvis vi er sultne
Coulotte med Hvidløgsbønner, salat og Bearnaise-mayo
SØNDAG

Citron-Vanilje drik (mælke- og kaffefri isæglatte)
Kålpølser med flødestuvet spidskål

Ingen kommentarer:

Send en kommentar